Örök körök

Török Ákos kritikája a Forte Társulat Beckett-estjéről

lad_forteMindkét előadás legfőbb erénye, hogy ötletei nem öncélúak, vagyis dramaturgiai szerepük van. Ezek hatására, és ezektől

...

Úton álló útonállók

Kutszegi Csaba kritikája a Tao Te előadásáról

lead_170Fehér Ferenc még mindig képes újabb és újabb, belülről fakadó, őszinte gesztusokat megjeleníteni a színpadon. Ez a legfőbb Erénye, és jó

...

A jelek és ötletek viharában

Török Ákos kritikája a Viharról

lead80 A Vihar első tíz percében semmit sem értettem. Persze dekódolgattam szorgalmasan: kötelek mint hajó, majd mint sziget, fa mint csónak, mint emelvény, kötelek, nők általi

...

Öt pud Bozsik

Markó Róbert kritikája az Újravágva előadásáról

lead_80_bozsikJön aztán a kreatív producert játszó kreatív producer, és bejelenti: a Bozsik Yvette Társulat új vezetőt keres, mondjuk, mint a

...

Ködösítéstől nem kell tartani

Szoboszlai Annamária kritikája az Új Táncok/9-ről

lead_80A közönség tágra nyithatja a szemét, ködösítéstől ritkán kell tartania. Ilyesformán nem is a nagy újítási kedv, vagy a teljesen

...