Színes, szagos, hullámzóan lapos
Szoboszlai Annamária a Magyar Táncművészeti Főiskola modern szakirányú vizsgaestjéről
Míg egy hagyományainál fogva klasszikus struktúra (esetünkben a MTF-é) elsősorban a testet akarja kiművelni, alkalmassá
Szoboszlai Annamária a Magyar Táncművészeti Főiskola modern szakirányú vizsgaestjéről
Míg egy hagyományainál fogva klasszikus struktúra (esetünkben a MTF-é) elsősorban a testet akarja kiművelni, alkalmassá
Török Ákos kritikája a Budapest Tánciskola estjéről
A Budapest Tánciskola estje tizenhúsz színpadon lévő előadóval még inkább a mozgásbörze érzetét kelti, ráadásul olyan
Markó Róbert kritikája a Gyászról
Többnyire hiába a beszéd és mozgás érzékletes, okos szimultaneitásából megalkotott képek, ha a mozgásnyelv jóval sokszínűbb és
Szoboszlai Annamária kritikája a Faunról
Bár az erotikus kontaktokban szárazon „fürdőző” koreográfus észlelhetően beleírta a történetbe a különb, a jobb (vagy egyszerűen csak a „más”)
Kutszegi Csaba kritikája a Tao Te előadásáról
Fehér Ferenc még mindig képes újabb és újabb, belülről fakadó, őszinte gesztusokat megjeleníteni a színpadon. Ez a legfőbb Erénye, és jó
Török Ákos kritikája a Viharról
A Vihar első tíz percében semmit sem értettem. Persze dekódolgattam szorgalmasan: kötelek mint hajó, majd mint sziget, fa mint csónak, mint emelvény, kötelek, nők általi
Varga Sándor Márton jegyzete egy táncművészeti monográfia ürügyén
Neked mennyi a Frenák-koefficiensed?
Nekem úgy 6-6,5. A maximális 10-ből.
Elmondom, hogyan számold ki, ha meg akarod tudni, jutottál-e
Török Ákos gonzója a Pataky Klára-jelenség alakulásáról
Pataky Klára légies és a legkevésbé sem felszínes színpadi könnyedségének az ára, hogy nem enged férfit a
Beszélgetés Juhász Zsolttal
A folklórszínpadokon a hagyományokat hűen követő, autentikus elkötelezettségű és e hagyományokkal szabadabban bánó, színház felé nyitó alkotók
Szoboszlai Annamária kritikája a Barlangról
Az ásványok és ércek rajzolatát idéző szürke női ruhák és a férfiak összefestett-maszatolt katonai gyakorlónadrágja, testhezálló,
Szoboszlai Annamária kritikája a Quartetről
A Quarteta Saló, avagy Szodoma 120 napja édestestvére, azonban a kérdés felülesztétizálása lenne, ha részletesen összevetnénk a De
Kutszegi Csaba kritikája a Szegedi Kortárs Balett Homo Hungaricus című budapesti bemutatójáról
A Homo Hungaricus budapesti bemutatóját is megelőzte olyan hírverés, hogy J. T. most aztán (a Homo
Markó Róbert kritikája az Újravágva előadásáról
Jön aztán a kreatív producert játszó kreatív producer, és bejelenti: a Bozsik Yvette Társulat új vezetőt keres, mondjuk, mint a
Szoboszlai Annamária kritikája az Új Táncok/9-ről
A közönség tágra nyithatja a szemét, ködösítéstől ritkán kell tartania. Ilyesformán nem is a nagy újítási kedv, vagy a teljesen
10 éves a Frenák Pál Társulat. A jubileumra könyv jelent meg, felújították a KáOsz, majd a Fiúk című